A 146/2014 (V.5) kormányrendelet értelmében a 2004 után telepített és átadott felvonók nem üzemelhetnek szakoktatott üzemügyeletes azaz felvonó mentés nélkül. Erre kínál megoldást az ország bármely pontján a piac egyik vezető lift távfelügyeleti szolgáltatója az Objekt-Őr felvonó távfelügyelete, azaz az Objekt-Őr lift távfelügyelet. A lift távfelügyelet szolgáltatás megrendelése esetén a felvonóban, közismertebb nevén a liftben van az lift távfelügyelet egységének adókészüléke (saját duplán védett és extra térerővel rendelkező antennán jelet kapó Objekt-Őr SIM kártyán) így a felvonó mentés a szabványok szerint teljesülni tud., A vészjelzési nyomógomb lift távfelügyeleti egysége a kabinban elhelyezésre kerül külön tablón vagy már a meglévő tablóba építve (egyedileg állunk ügyfeleink szolgálatára, minden igényt kielégítve). Bármilyen meghibásodás vagy probléma esetén az utas a nyomógomb segítségével tud jelezni 0-24h lift távfelügyelet diszpécsereinknek, aki azonnal élő hangkapcsolatot teremtenek az utassal a fülkében elhelyezett hangszóró és mikrofon segítségével. Szükség és valós beragadás esetén azonnal a legközelebbi liftes járőr kollégánkat irányítják a helyszínre, aki azonnal a szükségesmentési feladatokat végrehajtja és kiszabadítja az utast az ország bármely pontján szerződésben vállalt garanciákkal és időn belül. Így lesz teljes a Non Stop Felvonó mentési szolgáltatásunk.
Abban az esetben ha a szakoktatott járőr személyzetünk általi történt lift mentést követően maga a lift üzemképtelen esetleg bármilyen más gyanús jel a lift javítás szükségességére utal, a diszpécsereink azonnal értesítik a felvonó karbantartóját és az üzemeltetéséért felelős személyt, közös képviselőt. Az Objekt-Őr lift távfelügyelet és Non-Stop liftmentés szolgáltatás havi költségén felül a megrendelőt vagy számlafizetőt semmilyen egyéb költség nem terheli, mivel a 4G és GSM átjelzés havi forgalmi és előfizetési díjait vállalatunk fizeti. Non-Stop lift távfelügyeleti szolgáltatásunk társasházak, magán családi villák, Penthouse lakások, bevásárlóközpontok, közületek és lakásszövetkezetek számára ideális, mivel az ország teljes területén vállaljuk az év 365 napján Non-Stop Lift távfelügyeleti szolgáltatásunk keretein belül a felvonó távfelügyeletét saját fejlesztésű üzemszünet mentes és a Marton szakértő iroda által bevizsgált és tanúsított vészjelzőnk segítségével. Maga a mentés cselekménye megvalósulhat a megbízó által megadott kormányrendeletnek megfelelő üzemügyeletes pl. gondnok értesítésével, de a Non-Stop lift mentési szolgáltatást is országos lefedettséggel biztosítjuk tisztelt megbízóink részére.
A mentési igény leadása után a segítség kérésekor a diszpécser a lehető legrövidebb időn belül élőhangon felveszi a kapcsolatot a bennrekedt utassal, majd szükség esetén ahogy fentebb is említettük értesíti a házmestert, a karbantartót, katasztrófavédelmet vagy járőrt küld a helyszínre, akinél a lift kabin letekeréséhez szükséges kulcs megtalálható, mindezt a szerződés és a szolgáltatás típusa szabályozza. A felvonó vészjelző rendszerünk természetesen rendelkezik akkumulátorral ez által áramkimaradás esetén is hosszú át működőképes marad.
A jelen információs sávba megadott adatokat kizárólag ajánlatadás céljából használjuk fel. Amennyiben az értékesítés megtörtént úgy az érdeklődő levelek, adatok visszavonhatatlanul törlődnek a jelen érdeklődésre használt postafiókból, az elkészült ajánlatot esetleges későbbi érdeklődés és felhasználás, garanciális feltételek miatt 5 évig tároljuk. Amennyiben az adatainak vagy ajánlatának törlését (adatainak módosítását) kéri, azt írásban az ugyfelszolgalat@objekt-or.hu E-mail címen bármikor megteheti. Az Ön által megadott adatok (neve, címe, telefonszáma) esetleges helyszíni felmérés esetén, a céggel szerződéses jogviszonyban álló harmadik félnek (mérnökök) átadásra kerülnek az ajánlat és az esetleges szerződés teljesítése végett. Kérjük, hogy ne adjon meg olyan adatot, mely Önt pontosan be tudja azonosítani, pl. utca /házszám. Ahhoz, hogy akár szolgáltatás akár rendszermérnöki feladatról ajánlatot tudjunk készíteni, úgy elegendő a kapcsolattartó neve, E-mail címe, telefonszáma és a helyiség – esetleg irányítószám, ahol a szolgáltatásunkat igénybe kívánja venni.
Bővebb tájékoztatást az adatvédelemről a +36-1-766-4566 (5 menüponton) illetve az ÁSZF-ben és az adatvédelmi tájékoztatóban (letöltések) kaphat.