top of page

Keress minket facebookon is!

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan mondhatja le a védett objektuma riasztását?

A +36-1-766-4566-os telefonszámon 2 percen belül, a Neve, Rendszer Azonosítója/(vagy címe) és a Lemondó jelszava megadásával mondhatja le az Objekt-Őr távfelügyelete által védett objektum riasztását. Amennyiben 2 percen belül nem sikerül lemondania a riasztást, a már elindított kivonuló szolgálatot nem tudjuk visszahívni és kivonulás történik (kivonulásos szolgáltatás esetén). Évente 2 db indokolatlan/téves kivonulást a helyszínre díjmentesen biztosítunk Ügyfeleink részére, szintén csak kivonulásos szolgáltatás esetén, kivonulási területen. Értesítéses szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleinknél is fontos az időben történő riasztási jelzések lemondása, hiszen így elkerülhető a megadott személyek felesleges értesítése és amennyiben a Megbízó/Ügyfél az adatlapon úgy nyilatkozott, ilyenkor is lehetőség van járőrszolgálat küldésére kivonulási területen eseti kivonulási díjért, mely minden kivonulás alkalmával díjköteles.

ā€‹

Mit kell tennie, ha a diszpécserünk riasztásról értesíti?

Először is győződjön meg róla, hogy biztosan az Objekt-Őr Távfelügyeletének diszpécserével beszél, ezt megteheti a Jelszó Adatlapján megadott ún. „Viszont jelszóval”. Ezt követően a diszpécser kérésére adja meg az Ön Lemondó jelszavát. Ezután diszpécserünk tájékoztatják Önt, hogy pontosan melyik zónából érkezett a riasztás jelzés, illetve milyen intézkedéseket tettek a riasztással kapcsolatban. A riasztás keletkezésétől számított 2 percen belül lehetősége van a járőrszolgálat kivonulásának lemondására, kivonulásos szolgáltatás esetén kivonulási területen.

ā€‹

Milyen telefonszámokról hívhat az Objekt-Őr Távfelügyelete?

Mivel távfelügyeletünkön kb. 20 vonal áll rendelkezésünkre, ezért ez nagyon ritka esetben lehet eltérés kimenő hívás esetén a lentebb megadott számoktól.
Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét a Viszont Jelszó használatának fontosságára!

Diszpécsereink a következő számon hívják az értesítendőket/ügyfeleket (érdemes a mobil telefonkészülék névjegyzékébe menteni a számot):

+36-1-766-4566

Bejövő hívásokat (pl: riasztás lemondása) elsősorban a: +36-1-766-4566 telefonszámon fogadunk.

Pénzügy, Számlázás: (8-16): +36-1-766-4564

ā€‹
Milyen intézkedések jöhetnek létre riasztásjelzés beérkezése esetén?
  1. Diszpécsereink értesítik az ügyfelet és megbízottjait. (Betörés, Szabotázs, Műszaki hibák) 

  2. Járőrszolgálati kivonulás történik a szerződésben megszabott időn belül vagyonőrökkel és/vagy szabadidős rendőrökkel. (Betörés, Szabotázs, Pánik) 

  3. Hatósági kivonulás történik (Betörés, Szabotázs, Pánik/Támadás, Tűz)

ā€‹ā€‹

Hogyan módosíthatja jelszavait? (Lemondó, Viszont és Pánik)

Kérjük, hogy amennyiben a már meglévő távfelügyeleti szolgáltatásához kapcsolódó jelszavait kívánja megváltoztatni, azt a szolgáltatási szerződésben megadott email címéről elküldve a tavfelugyelet@objekt-or.hu címre tegye meg. Amennyiben a Supervisor Diszpécserek nem arról az emailről kapják az információt ami a szerződésben megadásra került, úgy semmilyen módosítást nem áll módunkban elfogadni. A jelszavak max. 20 karakterig tartalmazhatnak bármilyen karaktert, (ezalatt értendő: betű vagy szám) amit telefonon jólérthetően lehet bemondani a másik fél azonosítása végett.

ā€‹
Milyen esetekben kérje a 24 órás Műszaki Ügyelet segítségét?
  • Ha a kültéri és/vagy sziréna megszólalt és a rendszer nem reagál a beütött kódokra.

  • Amennyiben a helyi riasztórendszer kezelője hangjelzést ad, és nem tudja eldönteni, hogy mi lehet a probléma.

  • Ha a riasztórendszer kommunikációs hibát vagy egyéb hibát, problémát jelez.

  • Ha a riasztórendszere az Ön megállapítása szerint nem működtetésszerűen üzemel.

  • Amennyiben tájékoztatást szeretne kapni, hogy milyen jelzés érkezett be egy adott időszakban a távfelügyeleti központba az Ön riasztórendszeréről.

  • Ha akkumulátor, érzékelő, rádiós eszközök esetén elem vagy egyéb eszköz cseréjét, bővítését vagy módosítását szeretné kérni.

  • Amennyiben kérdése van az ADSL, ISDN (széles sávú internet), kábeltelevíziós telefon, kombinációk működtethetőségét, együtt használhatóságát illetően a vezetékes vonalon.

  • Ha a helyi riasztórendszeréhez felhasználói útmutatót szeretne igényelni E-mailen keresztül.

  • Amennyiben időszakos szolgáltatását szeretné élesíteni vagy inaktiválni.

  • Ha tesztelni szeretné a rendszerét miközben a Műszaki ügyelet munkatársai mobiltelefonon keresztül folyamatos kapcsolatban állnak Önnel.

  • Ha nem kötött karbantartási szerződést, de szeretné átnézetni a rendszerét (Eseti karbantartás).

  • Amennyiben a beszereléskor megadott utasítások szerint jár el, a rendszer mégis indokolatlanul riasztásokat okoz.

  • Amennyiben szeretne információt kapni a helyes használat módjáról.

Ez esetekben hívja 0-24 órában hívható diszpécserközpontunkat a +36-1-766-4566-os telefonszámon, azonosítsa magát a megfelelő adatai megadásával és a Lemondó jelszavának megadásával, majd kérje diszpécserünk segítségét.

ā€‹
Milyen esetekben kaphat téves kivonulásról számlát?

Minden olyan kivonulás esetén, amely mögött nem áll bűncselekmény, illetve annak előkészülete, illetve ha az adott rendszer miatti műszaki hiba, környezeti behatás folytán történt a kivonulás. Kivonulásos szolgáltatás esetén, kivonulási területen Évente 2 db kivonulást díjmentesen biztosítunk Ügyfeleink részére. Értesítéses szolgáltatások igénybe vétele esetén minden kért kivonulás díjköteles (kivonulási területen), a mindenkori díjtáblázatban feltüntetett „Eseti kivonulási díj” kiegyenlítésével. Támadás, pánik, kényszerített kikapcsolás esetén a fentiektől függetlenül a mindenkor érvényben lévő árlistában szereplő kivonulási díjat kiszámlázzuk alkalmanként.

ā€‹

Milyen esetben nem kell fizetni a téves kivonulásért?

A távfelügyeletünkre csatlakoztatott ügyfeleinknek nem számlázzuk ki az indokolatlan kivonulást abban az esetben, ha esetleg késve ér ki a járőrszolgálat a helyszínre, illetve kivonulásos szolgáltatás esetén, kivonulási területen Évente 2 db kivonulást díjmentesen biztosítunk Ügyfeleink részére. Értesítéses szolgáltatások igénybe vétele esetén minden kért kivonulás díjköteles (kivonulási területen), a mindenkori díjtáblázatban feltüntetett „Eseti kivonulási díj” kiegyenlítésével. Támadás, pánik, kényszerített kikapcsolás esetén a fentiektől függetlenül a mindenkor érvényben lévő árlistában szereplő kivonulási díjat kiszámlázzuk alkalmanként.

 

Hogyan tesztelheti riasztórendszere megfelelő működését?

Amennyiben ellenőrizni szeretné a rendszerének helyes működését, a következő módon kell eljárnia:

  1. Telefonáljon be a +36-1-766-4566-os telefonszámra. Diszpécserünk kérésére azonosítsa magát és Lemondó jelszavával mondja le előre az intézkedések elindítását.

  2. Diszpécserünk megkérdezi, hogy milyen hosszú ideig kéri várhatóan az intézkedés felfüggesztését. Jelöljön meg olyan időtartamot, amennyi idő alatt biztosan lezajlik a tesztelés. (általában negyed óra elegendő)

  3. Élesítse be riasztórendszerét, majd okozzon riasztást, sétáljon végig a mozgásérzékelők előtt, nyissa ki azokat a védett nyílászárókat (lehetőségeihez mérten), melyek nyitásérzékelővel védve vannak, hallgassa meg, hogy a rendszerhez csatlakoztatott kültéri és vagy beltéri sziréna megfelelően működik-e. (Kültéri hang és fényjelzőknél figyelje meg, hogy a hangjelzés mellett villog-e a fényjelző egysége a szirénának, ha nem, akkor az a sziréna valamely műszaki hibájára utalhat. - Merült sziréna akkumulátor, kiégett izzó, stb...)

  4. Hatástalanítsa a rendszert a szokott módon. (Pl.: kód beütése), majd nézze meg a memóriában, hogy mely zónákat sértette meg, hol okozott riasztást.

  5. Hívja fel újra a +36-1-766-4566-os-os 0-24 ügyeleti telefonszámot és ellenőrizze, hogy a riasztások (a megfelelő érzékelőkről) beérkeztek-e a távfelügyeletre. Részletesebb megbeszélnivalók, egyéb kérdések, hibák jelentése esetén diszpécserünk felveszi az adatait és amennyiben nem sürgős probléma adódott továbbítják a Műszaki osztály részére.

  6. A szolgáltatás ismét éles státuszba kerül, amikor Ön jelzi a tesztelés befejezését. Amennyiben ezt elfelejtené, a rendszer automatikusan is éles státuszba teszi szolgáltatását az előre megbeszélt felfüggesztési idő leteltekor.

  7. Amennyiben hosszabb időre van szüksége a teszteléshez vagy a riasztórendszerén karbantartást, szerelést végeznek, bármikor kérheti a felfüggesztett időszak további meghosszabbítását a +36-1-766-4566-os telefonszámon.

ā€‹ā€‹

Van-e lehetősége a távfelügyeleti szolgáltatás szüneteltetésére?

Természetesen van. Amennyiben szeretné távfelügyeleti szolgáltatását szüneteltetni, a szüneteltetési időszakot meghatározva, írásban az előfizető aláírásával (cég vagy jogi személy esetén pecsét is) elektronikus formában az ugyfelszolgalat@objekt-or.hu címünkre kérjük eljuttatni. (Lásd. Szolgáltatási szerződés)
Amennyiben határozatlan időszakra szeretné az üzemszünetet igénybe venni, abban az esetben a kezdő dátum megadása szükséges. Az üzemszünet ideje alatt a szolgáltatónak semmilyen kötelezettsége nem áll fenn, a beérkező jelzésekre intézkedés nem történik. Az üzemszünet díja szolgáltatástípusonként eltérő, ezeket a mindenkori díjtáblázat tartalmazza.

ā€‹

Költözés esetén tovább viheti-e a szolgáltatást?

Természetesen igen. Kérjük az igényét jelentse be a +36-1-766-4566-os-os 0-24 ügyeleti telefonszámon, ahol az adatai és kérése/problémája felvétele után munkatársaink rövidesen felveszik önnel a kapcsolatot.

ā€‹

Milyen módon rendezheti a havi számláját?
  • A banki folyószámlájáról eseti, illetve rendszeres átutalással,

  • a számlához mellékelt postai csekkekkel

  • Csoportos beszedési megbízással

ā€‹ā€‹

Hogyan fizethet banki átutalással?

A csekkes fizetésnél kényelmesebb lehet a banki átutalás. Banki átutalásnál megbízást kell adnia a havi számla kiegyenlítésére a számlavezető bankjánál. 
Amennyiben banki átutalással kívánja távfelügyeleti szolgáltatási díjait fizetni, kérjük, jelezze a szerződésén vagy utólag jelezze az penzugy@objekt-or.hu e-mail címre.
A fizetési mód rendszerünkben történő beállítása után ugyanis – csekk helyett – minden hónapban banki átutalásnak megfelelő számlát küldünk Önnek.
Bármely banki átutalás esetén, kérjük, hivatkozzon az ügyfél/rendszer azonosítójára (négy számjegyű) valamint a szerződés azonosítójára. (szolgáltatási szerződésen). Az Objekt-Őr Kft bankszámlaszáma: OTP Nyrt. 11711065-20001780

ā€‹

Hogyan fizethet csoportos beszedési megbízással?

Csoportos beszedési megbízás esetén a fizetési mód lehetővé teszi, hogy a számlavezető bank az Objekt-Őr Kft-től érkező számlaadatok alapján megterhelje a folyószámláját, és automatikusan egyenlítse ki a távfelügyeleti szolgáltatási díj összegét.
A csoportos beszedési megbízásra szóló felhatalmazás nyomtatvány beszerezhető, kitölthető és leadható a számlavezető fiókjánál. A csoportos beszedési megbízás fizetési mód lehetővé teszi, hogy ne kelljen havonta postára menni, sorban állni a számlákkal.

ā€‹
Hogyan fizethet postai csekkel?

Amennyiben a havi távfelügyeleti szolgáltatási díjfizetési módja csekkes, negyedéves, féléves vagy éves számlájához automatikusan mellékelünk vagy eseti kérésére – például sérült csekk helyett – külön is küldünk postai csekket. A csekket bármely postahivatalban befizetheti. A kézi csekkes fizetés esetén, kérjük, hivatkozzon az ügyfél/Rendszer azonosítójára (négy számjegyű) valamint a szerződés azonosítójára. (szolgáltatási szerződésen)

ā€‹

Milyen gyakorisággal egyenlítheti ki távfelügyeleti számláit?
  • havonta

  • negyedévente

  • félévente

  • évente

ā€‹ā€‹

Csekkel történő fizetésre csak negyedév, félév vagy éves díj fizetés esetén van lehetőség.

ā€‹

Hogyan módosíthatja a fizetési gyakoriságot?

Írásban, adatai feltüntetésével  elektronikus úton az penzugy@objekt-or.hu e-mail címünkre küldött módosítási kérelemmel. 

ā€‹

Hogyan módosíthatja a szolgáltatás típusát?

Amennyiben a meglévő szolgáltatása helyett egy másik szolgáltatástípusra szeretne áttérni, és bővebb információra lenne szüksége, kérjük hívja a 0-24 órában elérhető ügyeleti telefonszámunkat, ahol az ügyeletesek készséggel állnak rendelkezésére és az értékesítő vagy műszaki munkatársaink mielőbb felveszik Önnel a kapcsolatot.

ā€‹

Mit kell tennie, ha változik a számlázási címe, értesítendő személyek adatai, illetve elérhetőségeik?

A változást írásban, aláírásával ellátva kell jeleznie, a változást követő legkésőbb 3 napon belül. A változást emailen kérjük eljuttatni az adatmódosítást bejelentő adatlapon (lásd LETÖLTÉS menü) az adatlapot kitöltve, aláírva (cég vagy jogi személy esetén pecséttel is ellátva) beszkennelve az a tavfelugyelet@objekt-or.hu e-mail címre. A számlázási adatok változását a penzugy@objekt-or.hu .címre kérjük elküldeni.

ā€‹

Mi az a tesztjel vagy életjel-elmaradás?

A gépjárműbe vagy riasztó, tűzjelző rendszerbe épített kommunikátor időközönként ellenőrzi saját kommunikációs képességét a távfelügyelettel. Ez a folyamat automatikusan, 24 óránként legalább egy alkalommal megtörténik. A kommunikációt gátolhatja az a tény, ha pl.: a gépjármű kommunikáció szempontjából nem lefedett területen tartózkodik. Ilyenkor a gépjármű által küldött teszt célú jelzés nem tud beérkezni távfelügyeletünkre. A korlátozott lefedettséggel rendelkező területek, ahol a GPS és/vagy a GSM, GPRS hálózat jelei nem, vagy korlátozottan foghatók különösen az alábbiak lehetnek:

  • magas hegyek által árnyékolt területeken,

  • épületek közötti szűk utcákban,

  • föld alatti létesítményekben,

  • tengeri szállítási útvonalakon,

  • parkolóházakban,

  • viharos, felhős időjárási körülmények között,

  • GSM, GPRS hálózat szolgáltatója által nem lefedett területeken,

  • GPS, GSM, GPRS szolgáltatással le nem fedett, el nem érhető területeken.

ā€‹

Amennyiben az említett hálózatok ismét elérhetővé válnak, az eszköz megkísérel automatikusan minden a kommunikáció-kimaradás időszakában felhalmozott adatokat továbbítani a távfelügyelet felé. Amennyiben a tesztjel elmaradását -Ön szerint- nem lefedettségi probléma, hanem gyaníthatóan a beépített rendszer meghibásodása okozza, kérjük vegye fel a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén. Amennyiben az Objekt-Őr Távfelügyelete által védett Riasztórendszerről nem érkezik be a tesztjelzés, pénzintézeteknél 1 órán belül, egyéb előfizetők esetében 24 órán belül az értesítendők sorrendbe, (vagy erre megjelölt külön értesítendő esetén) értesítésére kerülnek. Amennyiben nem elérhető egy értesítendő sem, többszöri próbálkozás ellenére, az esetben kivonulásos szolgáltatás esetén, kiemelten védett előfizetők esetén járőrszolgálatot küldünk a helyszínre a lehetséges indok kiderítésének céljából. (Vezetékes telefonvonal szabotázsa, illetéktelenek általi GSM, GPRS jel zavarása, stb...)

bottom of page